Ruilen en retourneren
Wij hanteren een simpele regel: Niet goed, geld terug.

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Heb jij je bestelling ontvangen, maar ben je er om wat voor reden dan ook niet blij mee? Dan zijn er 2 opties:

1: Ruilen
Je vind het product heel mooi, maar wilt liever een andere uitvoering, bijvoorbeeld een andere kleur of opdruk, dan stuur je via een eigen postorderbedrijf naar keuze je bestelling terug.
Het retouradres is:

Houtkoorts
Hereweg 12
9906PE Bierum (GN)

Nadat we je pakket hebben ontvangen zorgen wij dat je een vervangend product naar wens opgestuurd krijgt.

2: Retourneren
Om wat voor reden dan ook wil je je bestelling retourneren.
Dat mag. Geef dit dan wel binnen 2 weken na ontvangst van je bestelling aan via de mail. Anders kunnen wij je retour niet meer in behandeling nemen.

Je stuurt een mail naar info@houtkoorts.nl en geeft daarin aan dat je je bestelling wilt retourneren.
Vervolgens stuur je je pakket naar ons op. Zie hierboven bij ruilen hoe dit in zijn werk gaat. 

Krijg ik mijn geld terug?
Ja.
Maar er zijn een aantal criteria waar je aan moet voldoen:

Het pakket moet in originele verpakking verzonden worden en onbeschadigd geretourneerd zijn.

Is dit gelukt?
Dan krijg je zonder vragen je aankoopbedrag weer terug.

Let wel:

De verzendkosten zijn altijd voor jouw rekening.

Alleen in het geval van ruilen nemen wij de verzendkosten voor een vervangend product voor onze rekening.

Pin It on Pinterest

Share This