Algemene Voorwaarden

Als je een artikel bestelt krijg je op korte termijn, zo mogelijk dezelfde dag, een bevestigingsmail.

VERZENDEN
Verzenden gaat via PostNL, DHL of GLS, afhankelijk van bestemming en gewicht; bij pakketpost ontvangt je de track & trace code. LET OP: brievenbuspost is op eigen risico !! wij kunnen niet controleren of je het pakje inderdaad niet hebt ontvangen en zijn derhalve alleen verantwoordelijk voor de verzending. Wij maken altijd foto`s op het postkantoor van de te verzenden items (na frankering uiteraard) en daar stopt onze verantwoordelijkheid. Houtkoorts is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal tijdens transport. Wil je je bestelling verzekerd laten verzenden, of liever je pakket ophalen bij een afleverpunt? Dan kan dit als pakketpost. Geef dit duidelijk door bij de opmerkingen op het bestelformulier. De kosten voor verzekerd verzenden zijn voor rekening van de koper.
Bij producten met een grotere afmeting of zwaarder gewicht gelden andere verzendopties, hierover krijg je op werkdagen binnen 24 uur bericht.
Wilt u een pakket zelf afhalen? Dat kan op afspraak bij ons magazijn in Bierum. Neem hiervoor contact op met Houtkoorts.

BETALINGEN
Betalingen kunnen gedaan worden via iDeal in de veilige betaalomgeving van Mollie, of via PayPal.
Als de betaling binnen is gaan de artikelen zo snel mogelijk, meestal binnen 1 dag, uiterlijk binnen 5 dagen nog op de post.
Je kunt ook kiezen voor de optie betalen via factuur. Zolang de rekening nog niet is betaald blijft Houtkoorts de wettige eigenaar van het door jou bestelde product en heeft Houtkoorts het recht tot terugvordering.

RUILEN/RETOURNEREN
Bij ons geldt: NIET GOED GELD TERUG. Een retour dien je binnen 2 weken na ontvangst van jouw bestelling via de mail aan te melden. Het artikel dat je wilt retourneren moet binnen 30 werkdagen na aankoop geretourneerd worden. De -geld terug/ruil-service geldt alleen voor voorraad artikelen. Op maat gemaakte producten of meubels kunnen niet geretourneerd worden. De verzendkosten zijn voor rekening van de koper. Retourkosten ook. Wil je een standaard artikel ruilen, dan zijn de retourkosten voor Houtkoorts. Je betaalt dan het retourbedrag bij jouw postkantoor naar keuze, of je ontvangt van ons een retourlabel die je thuis uit kunt printen en zodra Houtkoorts het artikel heeft ontvangen, ontvang je binnen 2 dagen jouw eventuele aankoopbedrag plus retourkosten terug.
Bij retourartikelen die vallen onder groot transport zijn zowel de verzend- als retourkosten voor rekening van de klant.
Je krijgt jouw geld pas terug als het artikel onbeschadigd ( hieronder verstaan wij ook dat er geen nare (rook)luchtjes in het product zitten )en in originele onbeschadigde verpakking zit.

GARANTIE
Wij verlenen garantie op stik- en lijmnaden, niet op oppervlakken die tijdens het gebruik zijn versleten of anderszins beschadigd. Op houten producten valt een defect aan de constructie onder de garantie, maar omdat hout een natuurproduct is en dus werkt volgens zijn eigen plan kunnen we geen garantie verlenen op bijvoorbeeld krimpscheuren of kromtrekken. We zorgen er wel voor dat we het hout dusdanig verwerken dat de kans op dit soort verschijnselen vrijwel nihil zijn.

KLACHTENBEHANDELING
Bij een beschadiging of klacht proberen wij altijd in eerste instantie het originele product te restaureren, mocht dit niet lukken, krijg je een vervangend product. Als dit niet mogelijk is krijgt je jouw geld terug.
Heb je nog verdere vragen, dan kunt je mailen naar

Info@houtkoorts.nl

Houtkoorts
KvK. Nr. 61018597
BTW. Nr. NL107885128B02

Houtkoorts
T.A.V. M. Dorgelo
Molenweg 17
9914 PL Zeerijp

telefoonnummer 06-51893648
KvK nr: 61018597
BTW nr: NL107885128B02

Privacy Policy